500x500.jpg

 

 

我不能失去你,即使我抱持絕望。

 

 

 

Please don’t leave

別離開

I wanna look you in the eyes, baby

我想望著你的雙眼 baby

Could you be the one

你會成為我的唯一嗎

Could you be the one who gets to save me

你會是那個能救我的人嗎

 

I’m quite wary cause I’ve been here before

總是小心翼翼 因為我曾陷入困境

But I’ve been feelin’ different lately

但你似乎和以往的那些人不同

Maybe you could be the one I’ll adore

也許會是我最喜歡的人

The one to call me baby, maybe

會是那個喊我寶貝的人 也許

 

And I need your kind of healing

而我需要你的治癒

Embrace me when I’m hurting

當我受傷時擁抱我

I’m broken and I’m scarred

此刻內心已支離破碎 傷痕累累

My sins have come too far

我心中的罪惡太多了

 

You’re beautiful my lover

你帶來了美好 我的愛人

You say the pain is over

你說傷痛都過去了

I’m bruised but you’re my savior

我受傷了 而你是我的救世主

Bruised but you’re my savior

你是我的救世主

 

Cause I’ve been tryna figure out my way to you

我一直想辦法找到你

Don’t know where I’m going

卻迷失了方向

Don’t know where I’m heading

不知道要去哪裡

This feeling’s unfamiliar, but I hope it’s true

對這種感覺我還不太熟悉 希望這次是真的

 

I’m not wary though I’ve been here before

我之前對這種感覺有過創傷 但不必擔心

I’m starting to feel different baby

我想試著感受你的與眾不同 

And you are the one I want to adore

你會成為我最喜歡的人

The one to call me baby, maybe

 而你也會親暱的叫我 是吧

 

And I need your kind of healing

我需要你來治癒

Embrace me when I’m hurting

當我受傷時擁抱我

I’m broken and I’m scarred

此刻內心已支離破碎 傷痕累累

My sins have come too far

我心中的罪惡太多了

 

You’re beautiful my lover

而你多麽溫暖美好 我的愛人

You say the pain is over

你說傷痛結束了

I’m bruised but you’re my savior

我受傷時你來救我了

Bruised but you’re my savior

你是我的救世主

 

I can’t lose you even though I want to

我不能失去你 即使我抱持絕望

Boy, I don’t deserve you

男孩 是我配不上你

I don’t deserve your love

我不配擁有你的愛

I can’t lose you even though I want to

我不能失去你 即使我抱持絕望

Boy, I don’t deserve you

男孩 我配不上你

I don’t deserve your love

我不配擁有你的愛

 

 

 

 

 

 

|譯者 Yuan

|歡迎分享 請勿盜用

|非直譯歌詞 請自行體會參考

arrow
arrow

    Yuan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()